Op een avond had ik wat vrije tijd en besloot ik
dragon money niet alleen vluchtig te bekijken, maar de verschillende onderdelen echt te onderzoeken. Mijn eerste stap was het vergelijken van de spelcategorieën. Ik begon bij de slots, omdat daar veel verschillende thema's en spelmechanismen beschikbaar waren. Daarna keek ik naar roulette en blackjack en uiteindelijk naar de live games. Vooral het live gedeelte trok mijn aandacht, omdat het spel daar met echte dealers wordt uitgevoerd en daardoor anders aanvoelt. Na het bekijken van de catalogus besloot ik mij te registreren. Ik vulde de benodigde basisgegevens in en controleerde daarna mijn accountinstellingen. Vervolgens ging ik naar het gedeelte voor betalingen. Ik wilde vooraf weten welke mogelijkheden er waren om mijn saldo aan te vullen en welke methoden beschikbaar konden zijn voor een opname. Daarna bekeek ik de bonuspagina. Ik ben nogal voorzichtig met promoties, dus ik las eerst de voorwaarden voordat ik ergens gebruik van maakte. Bij sommige aanbiedingen kunnen immers specifieke spellen, bedragen of inzetvoorwaarden gelden. Ook de mobiele versie heb ik getest. Op mijn telefoon kon ik zonder problemen door het aanbod bladeren en mijn account openen. Dat vond ik handig wanneer ik niet achter mijn computer zat. Na deze eerste verkenning had ik een duidelijker beeld van het platform. Ik besloot vervolgens alleen met een vooraf gekozen bedrag te spelen. Hierdoor bleef mijn gebruik van dragon money binnen de grenzen die ik voor mezelf had vastgesteld.